خرید سی دی آموزش تصویری اسکی

ساخت وبلاگ
آموزش تصویری اسکی

آموزش تصویری اسکی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

دیگر نیاز نیست تا هزینه های سنگین کلاس های آموزش اسکی را متحمل شوید. به کمک این مجموعه آمورشی، از پوشیدن لباس تا انواع تکنیکهای حرفه ای اسکی از قبیل پرش و عبور از موانع را یاد میگیرید.



این مجموعه ی آموزشی از 5 ویدئوی آموزشی تشکیل شده است که به ترتیب از مبتدی تا تکنیک های حرفه ای را بیان می کند.



- اسکی برای تازه واردها

- توانایی اسکی در داخل پیست

- نحوه عبور از موانع و پرش

- اسکی در برف عمیق

- اسکی در برف عمیق تر









1- اسکی برای آنهایی که میخواهند تازه شروع کنند:

در این دی وی دی شما مراحل پیشرفت را کاملا متوجه می شوید. از اولین گامی که بر روی برف می گذارید، اولین سر خوردن بر روی برف تا توانایی استفاده صحیح از اسکی ها و چوب ها. همچنین برای کسانی که در حال حاضر اسکی کردن بلدند، می تواند دوره ای مفید باشد تا اشکالات تکنیکی را که به دلیل یادگیری تجربی داشته اند رفع کنند. بدین ترتیب خستگی کمتر و لذت بیشتری را داشته باشند.

اما اگر واقعا به این ورزش علاقه مند هستید ولی به هر دلیلی می ترسید، این بخش به شما کمک می کند تا با ترس خود روبرو شده و آن را بشکنید.



2- توانایی اسکی در داخل پیست:

در بخش دوم این مجموعه، برای عده ای که دوره قبل را پشت سر گذاشته اند، آموزش های بسیار فوق العاده ای وجود دارد تا قبل از اینکه تکنیک های حرفه ای را فرا بگیرند، نکات کلیدی برای افزایش کارایی، کنترل سرعت و دقت و جلوگیری از آسیب را بیاموزند. در این بخش با یک پیست حرفه ای آشنا می شوید. و یاد میگیرید که چگونه بدون ترس در میان حرفه ای ها اسکی کنید و تمرینات خود را انجام دهید.



3- نحوه عبور از موانع و پرش

پس از فراگیری تکنیک های آکادمیک اسکی، شاید بخواهید که از روی موانع رد شوید و یا بپرید. در ابتدا به نظر امری دشوار و خطرناک به نظر می آید، اما به لطف این بخش روشهای صحیح پرش را یاد میگیرید. سپس در میابید که این کار خیلی هم سخت نیست و شما نیاز به توانایی جسمی بیش از حد نرمال ندارید. بلکه پرش از روی موانع و یا کنترل صحیح تنها رعایت برخی اصول است و نه چیزی بیشتر



4 و 5- اسکی در برف عمیق

- اسکی در برف عمیق تر

در دو بخش نهایی، علاوه بر تکمیل دوره آموزشی، فرا میگیرید که چگونه بر روی برف های نرم اسکی کنید. یاد میگیرید که از هیچ چیز نترسید و اصول اسکی خارج پیست را آموزش میبینید.

در پایان مجموعه، شما به تنهایی قادر خواهید بود از زیبایی طبیعت و این ورزش مفرح بهره ببرید.

فروشنده: پویا پرداز

قیمت: 12,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش تصویری اسکی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تصویری اسکی


فروشگاه تیک...
ما را در سایت فروشگاه تیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فروش tik بازدید : 176 تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1391 ساعت: 19:50